Sicket liv

Skulle vara hos Sabbe kl 9.00 imorse. Istället vaknar jag 8.35 mitt i en konstig dröm om en kamp mellan de onda och de goda. De onda ville bevara sin skog och körde omkring på moppar och dödade människor med motorsåg medan de goda ville såga ner träden för att använde det som virke? En sjuk dröm.... hahahaha. Sen blev det iaf plugg från halv tio till klockan sex, starkt jobbat! Kvällen kunde jag ha spenderat lite vettigare men man måste få slappna av också. Imorgon ska jag flytta hem till Sabbe, ska vara där från 9.00 till melodifestivalens slut! Ska bli riktigt trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Tentamys e de bästa!!:) hehe.. de e bra att vi har denna tenta.. då får vi iallafall träffas lite:) neeh.. igårkv va verkligen en slapp kv.. blidde int mkt vettigt gjort nahj:( så niu ha man besök av Mr. Ågren.. men ahja.. snart e diu här igen o då blir de andra bullar;) ses snart!! pusssss

2008-03-08 @ 08:40:42
Postat av: Sabbe

ska ja ta de som en PIK att både "SABBE" o "SEX" är med fet stil?? :P hahaha o hörrediuuu.. sluta snarka i min soffa!!! vi ska juh fan plugga!!!!! o hon heter Moa!!! int maja!! sååån ja... niu ha ja fått sagt mitt.. sex på´re;)

2008-03-08 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0