Nu får vi se vad som händer

Okej. Fick inga direkta besked idag heller men distriktsköterskans tips var att jag skulle äta klart min nuvarande kur och komma tillbaka om utslagen inte gått bort eller kommer tillbaka. Vi får se vad som händer... Medan jag satt i väntrummet så fyllde jag i ett formulär om mina levnadsvanor som vi gick igenom tillsammans jag, sköterskan och en student under utbildning. Jag hade en liten risk att hamna i dåliga vanor då jag fyllt i att jag dricker alkohol en gång i veckan.... Vilken jäkla tur att jag inte fyllde i enkäten enligt förra vårens alkoholkonsumtion, då hade hon svimmat. Fick med mig en liten broschyr hem och hon tyckte att jag skulle försöka få in lite mer vardagsmotion i mitt liv. Haha ja okej då. Hon var supertrevlig faktiskt! Det är ju bra att de försöker ändra folks vanor innan det är försent :)

Imorgon ska jag vaccinera mig innan kl 14.00 för sen är det PÅSK!
image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0