Lill-lördag

Onsdag. Dagen mitt i veckan... Nu ska jag strax i väg och äta middag på Snerikes nation. Har spanat in menyn i förväg så det blir antingen hamburgare eller nånting med fläskfilé... vi får se. Är inte dunderhungrig just nu faktiskt.

--> Det blev en hamburgare tillslut! Man fick faktiskt rätt lite mat, så det var jag lite besviken över... men jag blev mätt ändå! Vi gick iaf vidare sen (förutom 2 muppar som drog utan att säga HEJ DÅ) till Unico och drack caffé latte och chai latte.




Min Florida! Haha... tog nästan slut på Sabbes kamerabatterier bara för jag skulle ta kort på den här! Men god var den!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

nästan?? Sara.. diu tog död på min kamera för att ta kort på din drink.. så ja int kunde fota de underbara människorna som va me på middan!! grrrr!!

2008-03-05 @ 22:05:20
Postat av: Sabbe

nästan?? Sara.. diu tog död på min kamera för att ta kort på din drink.. så ja int kunde fota de underbara människorna som va me på middan!! grrrr!!

2008-03-05 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0