Långbesök

Karin var här i nästan 2 dygn. Skittrevligt och våfflorna smakade underbart! Blev inte så jättemycket gjort på arbetet men det blir det i princip aldrig om man heter Sara. Igår var jag hos doktorn i Sollentuna, fick till och med träffa två doktorer. De tror att jag är allergisk mot nåt så nu har jag fått en superdunderkur mot allergi och så småning om blir det väl pricktest... Skulle vara skönt att få reda på vad man är allergisk mot så man kan undvika det.

Just nu sitter jag och äter lasagne och väntar på att min andra förfesthalva ska dyka upp. Sen blir det utgång på Knas!
Har suttit hela dagen och valt kurser med lite klasskompisar så vi vet vad vi ska söka till hösten. Så nu är man värd att ha lite kul.

Imorgon ska jag till Gävle och festa ör en klasskompis firar sin 25-årsgränsen!! Ska bli skitkul har aldrig varit i Gävle. Fick höra idag att vi ska ta tåget som går kl 12.00. Snark. Jag som hoppades på sovmorgon imorgon... men kom ihåg och ring mig vid 09.00 imorgon bitti då tjejer!

Och till alla er andra - ha en underbar helg :)

image349

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Heeey min partyprisse!! lita på att ja ringer o väcker diih;) haha.. hoppas ni får skoj ik! ja ska ta o sova.. får inge vettigt gjort här o e dödstrött!! ses o hörs im!! puss puss puss

2008-03-28 @ 20:42:49
Postat av: Sabbe

Heeey min partyprisse!! lita på att ja ringer o väcker diih;) haha.. hoppas ni får skoj ik! ja ska ta o sova.. får inge vettigt gjort här o e dödstrött!! ses o hörs im!! puss puss puss

2008-03-28 @ 20:58:56
Postat av: CAT

fan va kul vi ska ha ikväll! wii. tja. puss & kram

2008-03-29 @ 09:50:28
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!
Jag satt och googlade på mitt eget namn och fick fram din blogg... mycket vart namn hörru ;)

2008-04-07 @ 12:23:25
URL: http://www.omsara.blogg.se
Postat av: Sara

*vackert

2008-04-07 @ 12:24:03
URL: http://www.omsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0