Imorgon smäller det!

OH yes äntligen blir det en helkväll! Jag har inte fått festa loss riktigt ordentligen på nästan tusen år, känns det som... Imorgon ska vi fira Johanna som fyllde år i tisdags och dessutom får jag träffa Linnea som är hemma på besök! Det kan inte bli bättre! Jag tänkte köra på drinkar imorgon för jag har abstinens sen förra drinkkvällen! Sen har mitt h&m-paket kommit också som jag tänkte hämta ut imorgon... Känner att jag vill ha något nytt på mig imorgon och hoppas att någon av klänningarna passar perfekt.





Jag längtar tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cat

haha , ja det därför jag inte var inne på msn!! tog mig en timme att lägga in inläggen på bloggen. blir så irriterad!

Hm, tack för numret, i will boka tid snart!

Hoppas att du får DÖKUL ikväll =) wiiii! PUSS

2008-03-14 @ 08:46:32
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0