här var det livat

Veckan som kommer har jag lite smått och gott planerat. Ikväll blir det tv-kväll hos Rose och vi ska se på I huvudet på Gynning. Imorgon blir det middag på Snerikes nation med tjejerna i klassen (vi har nog ingen kille i klassen längre?) och på torsdag har jag möte med syo. Jag har verklige beslutsångest över vad jag ska ta mig till i livet. Plugga, jobba, resa? Jag vill allt på en gång. Hoppas syo har svaren. Resterande tid ska jag försöka göra klart mitt examensarbete och plugga författningskunskap... Varför drog vi på oss en omtenta Sabbe?? Nu ska jag gå ner till expeditionen och fråga hur lång uppsägningstid vi har och lite andra dötrista frågor. Jag tror inte jag har bloggat om det men jag är inte säker, men vi kan inte bo kvar i dubletten längre än till juni (om ens det, ska fråga det med!) för att den ska renoveras. Hade ju planer på att bo gratis här över sommaren men de sprack ju. Så om jag ska stanna i Uppsala i höst måste jag leta efter en ny bostad. Har ingen egen bostad i Sollentuna på G heller så jag måste leta där med....

tjingeling så länge

Vill bara påpeka att drinkpriserna på Upplands låg betydligt lägre än vad jag trodde. En 4:a för 29:- och en 6:a för 39:-, helt galet! Sen var drinkarna sjukt goda också, det är suveränt!

Kommentarer
Postat av: Cat

yeah! vi ska ut och käka, ska bli kuuuuuuul! i love. Hm.. vet inte heller hur jag ska göra med mitt liv så vi är 2! vi får se va syon säger, hoppas hon säger nå fett bra! hur gåre med projektet? har olle hört av sig den jävlen? PUSS

2008-03-04 @ 13:50:35
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sabbe

Heey gumman!! De e många bollar som snurrar i höve på en niu.. de e inte kul!! som cat hade sagt de;) men de löser siih ska diu se!:) hoppas de går bra me arbetet.. ja ha suttit i skolan hela dagen i hopp om o få nåe vettigt gjort.. men niu tittar ja juh bloggar.. så ja vet inte.. eeehh.. va juh därför ja skulle sitta i skolan!! så att ja INTE skulle pyssla me annat än o plugga!! gaahh.. aja.. snart få ja gå o träna.. bah 50 min ti passet börjar!! längtar tiss im.. ses då!! hälsa rosan ik!! pussss

2008-03-04 @ 14:41:26
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: den-gamla-och-visa-i-gänget-som-vet-hur-det-ligger-till

plugga plugga plugga, jobba jobba jobba, träffa snubbe, köpa hus, gifta sig, ligga, skaffa barn, vara lite ledig, jobba jobba jobba, ligga, få ett barn till, vara lite ledig, jobba jobba jobba, familjesemester i thailand, jobba verkligen jobba hårt, köra barnen till fotbollen, laga mat, jobba jobba jobba, ligga kanske, jobba jobba jobba, få krämpor, hämta barn på maria pool, jobba halvtid, skidsemester, pussas, pension, leka med barnbarnen, bergavning. så nu vet du hur livet kommer se ut!

2008-03-04 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0