Den som spar han har, men även den som köper!

Det blev en sväng på stan idag. Med mig hem fick jag hårinpackning, nagellacksborttagningsmedel, sminksvampar, en vinflaska till fredag, deo, fyra chokladaskar och en påse päron. Fyra av sakerna hade jag skrivit på en lapp innan att jag skulle köpa, resten... ja det var väl impuls då kanske. Chokladaskarna är presenter som vi ska ha med oss till Taiwan som vi ska ge till "viktiga" personer som vi träffar där. Jag hoppas de gillar choklad. Sen har jag färgat/blekt håret två gånger på ganska kort tid så frisören uppmanade mig att investera i en bra hårinpackning, vilket jag gjorde. Nagellacksborttagningen var ett måste då det är helt slut på det här hemma och jag hade rester av svart nagellack kvar på fingertopparna!! Deo behöver väl inte ens förklaras varför det köptes! Hygienen goda vänner...
På fredag ska vi till BJ så en flaska Foot of Africa kommer göra kvällen till en kalaskväll. Jag har varit extremt sockersugen hela dagen idag men ville inte unna mig något onyttigt, därav päronen. Sminksvamparna, de bara blev så. De går ju alltid åt så att säga. Men nu när jag har lugg behöver jag inte sminka mig i pannan längre haha! Ekonomiskt!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

tusan va smart me luggen vännen!! diu e int dum diu naahj!! o vill osså köpa grejer.. e så sugen.. men icke niu ska de forskas fakta ti uppsatsen o skrivas uppsats ti 1000!! ska köra hårt helt enkelt så shoppingen få dröja.. dessvärre.. ojoj.. tevattnet e klart.. brb..sån.. now I´m back..:) måste juh lyxa tiih de niu nä de e natt;) såå diu e laddad för fredan förstår ja.. ja vill osså dricka vin.. lr ja vill LÄRA miih dricka vin!! hmm.. få se va ja kan hitta.. puussss söytaste lilla lillstrumpa!!

2008-03-20 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0