Bakisdag i Uppsala

På långfredagen var det utgång med lite receptarietjejer och en Karin. Förfest hos mig och sen lite mer förfest hos A för att gå vidare till BJ där det var Pimps N' Hoes-tema (Nerdigt).



Gick och la mig halv fem och gick upp halv tio. Känner mig nästan alltid pigg dagen efter och vaknar tidigt, det är så himla underbart! Först vid tretiden begav vi oss ner mot stan eftersom sömntutan Karin var på besök ;) Tyvärr skulle hon hem och äta påskmiddag så hon fick inte vara med och leka.


Påskgodis från Hemköp (gratisreklam!!!) - Underbart gott

Vi hade inga direkta ärenden på stan, det enda som egentligen skulle göras var att hämta Sabines cykeln som hon glömde inne i stan kvällen innan. Vi gick runt och provade skor men vi hittade inget vi ville ha, men de där vita med gult på var riktigt snygga :)

Vi gick runt på stan och njöt av Uppsala. Det var väldigt fint väder med solsken igår men det var fruktansvärt kallt.



Vi går förbi en kebaberia och Sabbe ville såklart äta där, men jag som hade proppat i mig godis konstant sen jag lämnade Hemköp tyckte att vi skulle spela biljard först så att jag skulle hinna bli hungrig först. Vi letade efter ett biljardställe i timmar, jag skojar inte. Tydligen så letade vi efter ett ställe som hade stängt igen så det är inte konstigt att vi inte hittade det. Vi fick ett tips från Harry's att det skulle finnas biljard vid Sivia torg, och det gjorde det!


Jag loosa med 3-0, jävla skiiiit!

När vi blivit hungriga så hade kebaberian stängt och vi ville inte betala 70 spänn för en margarita så vi hamnade på en resturang vid Svandammen där man fick en pizza för 85 istället...... bra där.


Goda men dyra pizzor

Sen var det bara sätta sig på hojen och cykla fort som satan hem för det var verkligen svinkallt! Tack för en lovely day!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Jag älskar våra slappa bakisdagar!!!! De va en lovely day att va bakis på.. men som sagt liiiiit kallt va de!! puss puss pussssss

2008-03-23 @ 12:08:55
Postat av: cat

tjaaaaa!! det är bara bra på gotland FÖRUTOM att jag blivit förkyld och fått ont i halsen... trist! Åker hem idag så kommer hem ikväll nångång. Men när ska vi ses och planera kurserna?? Ska vi inte ses ngn kväll och fixa de? Sab och du ser ut att ha haft en kanondag igår =) PUSS ringer dig nu nån dag!

2008-03-24 @ 10:05:34
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

Te hos mig på onsdag låter ASGREJT! typ efter middag va? för vi ska plugga på onsdag på dagen.hm... ja vi kan ju höra me sab o gab om de vill va me o disskutera! annars är de du o jag som läser extempore! jihaaaaaaaaaaaaaa. packa packa... snart ska jag åka båt. häpåre! puss

2008-03-24 @ 11:03:40
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0