Vad är det för fel på oss svenskar??

typiskt svenskt! Det var så himla kul idag när jag åkte tunnelbana! Det satt en man på ett säte och spelade fiol, och han var inte gatumusikant. Utan han satt bara där och spela... väldigt högt :). Hela vagnen vänder sig om, skruvar på sig och ger onda blickar men INGEN säger åt honom att sluta! Det syns så himla tydligt att hela vagnen hatar att han spelar men ingen tar steget och går fram och säger till honom :). Jag höll på att garva ihjäl mig... Spela på du gamle man! hahahaha...

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Haha, mitt i prick på hur vi faktiskt beter oss. Alldelles för mycket "worst case"-tänkande det är ju faktiskt inte så troligt att det skulle hända någonting dåligt om någon vågade säga till.

2008-01-05 @ 17:18:14
URL: http://kennethjohnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0