Back on track

Första skoldagen idag. Lite snack om praktiken och vad man ska göra efter man är klar receptarie. Inget jobbigt direkt! Kul o träffa de bästa klassisarna i världen :) Eftersom vi slutade redan vid lunch så har jag hunnit med att packa upp all min sthlmspackning, köpa värmeljus, storhandla på ICA och köpa träningskort på friskis & svettis. Eftersom jag sov så dåligt i natt ska jag väl gå och lägga mig rätt snart. Anledningen till att jag sov som en kratta är att jag höll på att frysa ihjäl! Vet inte om jag nämnt det förut men det är fruktansvärt kallt på mitt rum och jag kan inte göra något åt det för elementet är på max, så jag får leva på värmeljus hela vintern! De hjälper faktiskt rätt bra... men det blir ju dyrt i längen! Så går det när man har 2 ytterväggar :(
Iaf så hade jag rullat in mig i en fleecefilt, hade duntäcke och överkastet över mig + att jag sov i en polo och ÄNDÅ så frös jag. När jag vaknar så märker jag att fönstret inte är stängt! Herregud! Det har varit öppet sen förfesten i lördags haha :) Men det är inte varmare för att det är stängt direkt...

Imorrn är det stipendiesökning på hög nivå och dags för att ta tag i skoluppgifterna! Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Sabbe

heeey tööisen!! hehe.. neee.. de blir banne miih kallt nä man ha fönstret öppet;) hehe.. kul o seee diih ida juh!! hoppas de gått bra me allt diu skulle göra!! pusspussss

2008-01-08 @ 20:14:22
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0