postproblem

Vi har haft lite problem med posten här i Uppsala, både jag och Nadia. Nadia som är skriven här har inte fått post på flera veckor medan jag som inte är skriven här, får post från två andra personer. En V. Franzén och en S. Fransson. (Kom igen hur svårt kan det va, jag heter S. Franzén!) Två brev som skulle till V. Franzén och två aviseringar om en paketutlämning som egentligen skulle till S. Fransson, som också bor i samma hus som oss!

Idag ringde vi till posten iaf och de påstod att nadias namn hade trillat bort och att brebäraren trodde att hon inte bodde här längre så han slutade leverera brev till henne. Jag kollade både på vår brevlåda och på tavlan där nere och hennes namn står klart och tydligt! Tydligen har brevbäraren kollat på V. Franzéns skylt och sett att Nadia inte står bredvid honom och antagit att hon in bor här, men han bor på våningen under så det är ju helt fel! Sen att jag får S. Franssons post berodde på att de registrerat lite för snabbt och inte sett skillnad på Fransson och Franzén...
Tycker synd om lille Fransson som inte kunnat hämta ut sitt paket som jag hade kunnat hämta ut helt gratis om jag hade velat...




Sen undrar jag bara till sist, hur lång tid ska det ta innan man får sitt nya kårleg?!?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det sista undrar jag också över!!!

2008-02-22 @ 20:21:33
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: Cat

Hmm, jävla stört det där med posten asså, hoppas det löser sig! ps. jag har ju fått mitt nya LILA kårleg...hmm... PUSS

2008-02-22 @ 23:15:51
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0