Stinkbomb

Det är alltid trevlig att luncha med sina kurskamrater men en viss person gick verkligen för långt häromdagen! Hon tog med sig en matlåda som luktade katastrof! Jag kunde knappt andas och var tvungen att flytta på mig sätta mig på andra sidan bordet för att klara av situationen! Jag vet inte om någon annan har varit med om samma problem men det är så ibland att frysta saker, ofta wokgrönsaker, luktar pissråtta när man tar ut dem ur frysen och börjar tillaga dem... man märker redan i början att det kommer bli ett misslyckande!
Jag vet iaf att Johanna och jag varit med om detta en gång tillsammans, så jag hoppas att du kommer ihåg och kan intyga de som inte verkar förstå, vilken horibel lukt jag var tvungen att utstå! Det är förstås inget fel på min kamrats kokkonster utan innehållet i fryspåsen som är boven!

Lukten var oerhört besvärande och i princip överallt! Jag trodde först att det var en annans matlåda som stank men så var inte fallet.... sorry där för den felaktiga anklagelsen :) Jag säger bara aldrig mer igen.... usch, jag ryser!

Kommentarer
Postat av: Cat

Haha har du också bloggat om min mat =) Jag har tom bild på min fina mat =) O du!! Den va fan grymt god, vilket du inte kan tro nej!! hehe. har ni varit bra på o plugga idag? vi har varit bra men ikväll va vi kassa, hyrde film och spela spel =) hehe. puss gumman! o kolla in matlådan på min blogg, den är fiiin!

2007-09-28 @ 22:16:37
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0