Skärpning!

Verkar inte få resten av Gotlandsbilderna så nu orkar jag inte vänta längre... jag ska fortsätta blogga! Har inte haft internet eller en fungerande dator sen min födelsedag och jag vet inte riktigt hur jag har stått ut, det är skitjobbigt! Men ikväll kommer jag förmodligen att få min brorsas... snäll som han är :)
Idag var vi på Edsbacka marknad en sväng och köpte lite godis, munkar och te! Choklad och rabarber/grädde... de var helt ok! Självklart köpte vi med oss brända mandlar också som e pappas favorit!

I fredags sa vi adjö till Linnea också som kommer att vara i England i 13 veckor... kommer att sakna dig och jag vill jättegärna komma och hälsa på!! Vi får boka in ett datum som passar!

image104

Annars så är det bara sjukt mycket att göra i skolan så jag håller på att bli galen, man vill ju gärna ha ett liv också.
I torsdags hade jag ett iaf... då var vi ju på Stocken och åt middag tillsammans, vi i klassen! En trevlig restaurang tyckte jag... kan rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjena! Har glomt e-mail till dig men kom ihag namnet pa din blogg som tur ar :-) Ska skicka bild till J snart. Akte ju igar morse sa har klarat av forsta skoldan idag. Kanns helbra och flummigt :-)Prestenten ar med, tack! Puss och kram sa hors vi!

2007-09-17 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0