Äntligen helg = plugg upp över öronen

Inga inläsningsdagar. Ingen tid. Ingen motivation. Inget toapapper. Inget liv.

Ja det sammanfattar nog min helg rätt bra. Har alltså tenta på måndag. Hur kan det va att man sätter den där när man inte får några inläsningsdagar överhuvudtaget? Ikväll vill jag festa, se på tv, lyssna på svinhög musik och bara hoppa runt, umgås med mina vänner, baka något supergott och onyttigt, , basta, shoppa, dricka vin, ta en promenad, äta god mat, sova, ta tag i viktiga saker jag skjutit upp, göra av med CSN-pengar, gå på dejt, träna, göra ingenting och msn:a.

Ja allt det här får jag skjuta upp till nästa vecka för den är verkligen fully booked! Me like! Nej nu ska jag väl ta mig till Folkes och få det där toapappret inhandlat... och en hel del annat, var så säker på det!


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare! Jag känner med dig! Hoppas tentan går bra i alla fall! Kram!

2007-09-28 @ 18:21:34
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: Cat

Sara...det är inte lätt... ajg vet hur det känns, vi sitter verkligen i samma båt. Imrgn ska jag va effektiv med plugget!! fifan. va kass idag. puss igen!

2007-09-28 @ 22:18:52
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Cat

Tack själv, det va riktigt nice med bastu men jag blev lite illamående bara...tror det va kakan med. skumt. Japp nu är det paus i programmet...nooo! Men första va inte döbra..hoppas att det blir bättre nu efter pausen! haha fan va fredrik garva =) PUss o kram sov gott sötnos

2007-10-01 @ 22:17:12
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0