1000 saker man gör istället för att plugga

1) Msn:ar
Ja när allt kommer omkring är det mkt roligare än att titta i skolböckerna. Man måste ju hålla sig uppdaterad på vad alla andra gör. "Ragnar - e på korre-fika i Floggan", "Chippie - har studsat iväg på kalas", Cissi - är trött på livet", Bobbo - Stocken ikväll!" etc.

2) Städar
Bara undanflykter för att inte plugga, man vill ju inte städa heller egentligen.

3) Äter
Är det inte dags för lunch eller ska jag ta ett mellanmål? Åh vad gott det skulle va med... men herregud ät när du e hungrig och inte när du vill slippa plugga!

4) Lyssnar på musik
Inte bakgrundsmusik, utan högt så man bara koncentrerar sig på den och inte på plugget.... en och annan danspaus blir det ju också :)

5) Fixar naglarna
Fila, kurera och måla.... why?? Varför just NU?

6) Gör inköpslistor
På saker man ska köpa när tentan är över och man har all tid i världen att handla grejor.

Alltid samma visa när man tentapluggar... good luck nästa måndag säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Hahahaha! Så klockrent, har samma hyss för mig :)

2007-09-23 @ 23:27:35
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Cat

I know I know...visst är det hemskt! Fast jag tycker iofs att det är ganska kul att göra andra saker =) Haha, städningen är bäst. VARFÖR gör man det??? Man vill ju egentligen liksom inte städa... vet du va? jag msåte börja blogga. mår illa av mig själv.. puss

2007-09-25 @ 19:18:38
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0