Receptarier is the shit

Ja så var tentan över och livet är tillbaka! Tentan gick väl OK trots allt, känns bättre efter att ha varit på tentagenomgången så vi hoppas på att bli godkända :) Efter att ha suttit ner i 5h och skrivit frenetiskt så blev det myskväll hos Rose med bastubad och chokladkakeätning! Himla gott var det och tricket är att ha i lite marshmallows!

Igår var jag på spinning och det har jag bara varit en gång förut. Det var i nian nån gång har jag för mig och jag tog ut mig så hårt att jag höll på att svimma. Helena fick sitta med mig i omklädningsrummet tills jag mådde bra igen hehe... Då hade jag iofs inte ätit frukost och vred på motståndet riktigt rejält! Den här gången gick det bättre och det kändes jätteskönt att träna, var så länge sen sist!

Sen var det lite stressigt för jag och Gabbie hade bestämt oss för att vi skulle ut o tentafesta! Vi förfestade hemma hos mig och hade himla skoj :) Jag, Gabbie och alla våra vänner.... som vi tydligen döpte om man kollar msn-historyn (hur stavar man det?). Blombert, Fumo, Feta ankan, Systersysterstrumpis, Rynkbulle och Smithe.... eehh man gör mkt dumt när man har några promille i sig!





Vi gick ut lite för sent så vi kom inte in på Snärkan heller, himla typiskt! Men vi hittade en massa skojiga kursare som hade fest som vi bjöd in oss själva till :) En kul kväll var det!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

ooohh.. ni e såå fine!!:) men ja hoppas ni int dumpar oss för era nyfunna vänner.. då blir ja lessen.. men de gör ni väl inte.. viiiisst int??:S partaj bilder:) miih lajk!! puss påré lillstrumpis

2007-10-03 @ 20:17:12
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Cat

Hahahah åhhh när inte vi kan gå med så får ni ju skaffa er nya vänner, dom verkade jättesnälla och trevliga =) hehe. Rörde dem sig mkt? Eller va dom lite steeeela??? hahahahahahahahahahah. jag ser roomservice, har jätteont i huvuvdet.. haft ont hela dan. inte bra alltså... hu.. hoppas det blir bättre imrgn. pusssssssssssssssssss

2007-10-03 @ 20:24:54
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Gab

Oh yeah sara d va en kalaskul kväll! Älskar å bjuda in mig själv på fest! haha! många grymma kompisar fick vi också! både luriga djur å filmstjärnor! :P Puss på sig!

2007-10-03 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0