Myspys

Efter en lång dag i B8, sittandes som en och annan ostbåge, så är tentan äntligen över! Den var SVÅR och jag satt kvar och skrev tills det bara var 4 minuter kvar(!), jag brukar annars gå efter typ halva tiden! Tentasalen är jätteobekväm och så ska man sitta och bläddra i FASS så man sitter helt snett. Hade mycket ont i magen efteråt, precis som jag hade efter förra tentan då FASS var med... jag tror det är därför! Vad sägs om att införa massagestolar? Så jag fick ligga i fosterställning på min säng o vila lite men sen gick det över :)

Jag och Rose tittade lite på stipendier som man kan söka också för förmodligen, om vi får våra förstahandsval som valbara kurser nästa termin, så åker vi till Taiwan då! Iofs i bara ca 2 veckor men iaf.... fy fan vad roligt! Global farmaci!

Var ingen som var direkt partysugen efter den här tentan och rätt många hade andra planer men lite firande blev det ändå! Tentamiddag hos Cat och det blev maträtten-som-man-alltid-gör-när-man-inte-riktigt-orkar --> Taco!
Men smarrigt värre var det. Sen tvingade jag dem att titta på Desperate Housewives för det får man bara inte missa, eller hur Nadia? Men de tyckte det var riktigt roligt så de kanske börjar följa den där serien nu... vem vet?!

image151image152
Sabbe skär tomater och jag latar mig

image153
lammkött? Både JA och NEJ

image155
Guacemolen får 5 image157 av 5 möjliga!

image156
 Vilken fest

Kommentarer
Postat av: Cat

haha det bästa "vilken fest". ahahah ja det var verkligen en riktig fest =) Hmm ja desperate housewives va fan hett, verkar kul ju =) får se om jag ser det igen! är det varje dag eller bara en gång i veckan, jag har bannimej NOLL koll!! Japp, tack för ikväll och vi ses imrgn, I LOVE TO BÖRJA SKOLAN AT 8....inte. puss o kram o sov gott my dear!

2007-10-16 @ 23:22:18
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: den-i-gänget-som-inte-fick-va-med-på-tacosfest.

åååhhhh...jag som bara älskar tacos!!

2007-10-16 @ 23:23:56
Postat av: Tesan

Oooshit va hungrig jag blir! :D
Hoppas det gick bra på tentan

2007-10-17 @ 14:45:22
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Nadia

Desperate får man verkligen inte missa, inte Greys anatomy heller. Som visas ikväll :D

2007-10-17 @ 20:13:48
Postat av: Kenneth

Hmm, ja B8 är ju ingen tentasal...men massagestolar kan jag lova inte kommer anses varken praktiskt eller kostnadseffektivt. Däremot finns en massagestol som personalen på BMC kan boka...
Vad kul att globalfarmacin blir av igen! Hörde masssor av trevligt från de som var där på IPSF-kongress!

2007-10-19 @ 15:16:47
URL: http://kennethjohnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0