Hemma hos....?

Igår var det äntligen måndag och då får man gå på stand upp comedy på restaurangen Hemma hos. Det var jag och Johanna som gick dit, fast Johanna hade sina föredetta klasskompisar där men eftersom vi var lite sena fick vi sitta längst bak där alla komiker sitter och inte framme vid scen. Det är inte fy skam det heller! En öl slank ner och sen blev det Boston Tea Party-kollande hemma hos Johanna innan jag drog hem! Nu är jag glad att jag har busskort och jag ska verkligen använda det flitigt, jag har ju ända fram till nyår på mig.

Ikväll är det hemma hos Karin som gäller... ska få se hennes nya lägenhet för första gången, jippi! Hon har ju målat om och gjort det fint. Och eftersom jag hade lovat mig själv att börja träna så ska jag ta mig en promenad dit, duktigt va? Då kommer jag också att få tillbaka min kamera som Karin har haft i snart 2 veckor(!).... då jäklar ska jag fota!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jag vill också se hur hon har det! :)

2007-10-24 @ 18:57:35
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: cat

jahopp var promenaden hem trevlig då? =) o var karins lägenhet grym??? jag har haft en kanondag, hoppas du med haft de! pussis

2007-10-24 @ 21:24:51
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sabbe

heeey gummsan!! allt väl?? va e diu ute på stan o roar diih om?:P hehe.. pusssitussss

2007-10-26 @ 19:25:40
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Jojjo pojjo...

Hemma hos mig är trevligt det!! Speciellt idag, tycker om besök men alltid tråkigt när ni går..nu sitter jag o tjuvsmakar på en liten desert med banan, glass, chokladsås, hallon och maräng..men bara lite :p ses imorrn!

2007-10-27 @ 01:10:44
Postat av: Anonym

ps. stand up comedy (inte med 2 p:n)..hehe, jag har problem..

2007-10-27 @ 01:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0