härlig helg

Helgen var verkligen superkul och det blev verkligen en festhelg, det var väldigt längesen sist eftersom det har varit tentaperiod ett tag nu! Utång torsdag (Stocken), fredag (BJ) och lördag (Norrlands) för att sedan ladda upp inför första praktikdagen på söndagen. Vi hade ju besök från Sollentuna och lite andra ställen i helgen så det var väldigt mysigt! Det blev lite shopping också vilket även det var längesen jag gjorde! En mössa, ett par svarta tajts och en lila/vinröd klänning :) Sorgligt nog blev jag av med mössan samma dag jag köpte den... usch för Norrlands! Hur svårt kan det vara att hålla koll på garderoben?

En kul grej: Jag ber om att få ett nummer som jag kan ringa dagen efter ifall min mössa skulle dyka upp. Jag sparar det på mobilen genom att ringa numret en gång men jag råkade visst ringa lite för länge, för direkt efter så ringer de upp och säger att jag har ringt dem! Haha... vem ringer upp nån halv fyra på natten?!? :)

Sen var det packning som gällde hela söndagen för att få med mig det viktigaste till Sollentuna, lite kläder, skolgrejer, badrumsartiklar och datorn såklart!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Håller med om att helgen va superkul :D

2007-10-24 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0