Grattis bullen i förskott

Ja imorrn är det kanelbullens dag och det är ju inte varje dag så det är klart det måste bakas, kanelbullar såklart!
Sen på fredag är det helt klart utgång som gäller, alla är taggade! Planen är att börja hos Cat kl 17.00 och sen dra på korridorsfest på Studentvägen för att sedan bege sig till BJ! Herregud vad länge sen det var man var där, så det är på tiden.... Man måste passa på nu innan man går på praktik för då blir det inget Uppsala på ett tag. Känns tråkigt på ett sätt men ändå skönt att få göra nåt annat. För de som jag inte sagt det till så har jag alltså fått en ny praktikplats, nämligen Apoteket Stinsen. Så om ni vill se en lite aningen vilsen receptarie så kan ni ju gå dit hehe :)
Lördag är än så länge oplanerad. Antingen så åker jag till Sollentuna och hälsar på eller så tänkte jag kanske gå lite på stan. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Kommer sakna min roomie när du går på praktik :(

2007-10-03 @ 20:51:09
Postat av: Sara

Åh jag kommer sakna dig med... :) Inte kul o va ensam i dubletten nej!

2007-10-03 @ 22:06:53
Postat av: Catc

yes vi ska festa som tusan! måste sova lite nu så jag inte ser ut såhär imrgn som jag gjorde ikväll. dont like! puss

2007-10-04 @ 20:02:29
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0