Saknar Uppsala...

Nu är det redan helg igen, den här veckan har gått sjukt fort! Säkert för att det har varit en rolig vecka och för att man har lärt sig en massa nytt på praktiken, men att det är helg igen är ju verkligen inte fel! Imorgon blir det fest i Uppsala med Rossetti och Nadia! Har bara varit i Uppsala en gång sen praktiken började, förstår inte hur jag stått ut... det är ju så kul där :) Kommer bli lite stessigt eftersom jag slutar kl 17 och ska ta tåget kl 18. Så ikväll var väl tanken att gå och lägga sig tidigt men vi får se hur det blir med det, men man vill ju orka med en helkväll på BJ imorrn :)

Kommentarer
Postat av: cat

TJENNA! fattar att du inte vill åka för tidigt imorgon till sthlm. hm, men alltså vi behöver ju inte ses supertidigt imorgon..hm, vad sägs om 4 tiden(på morgonen) typ? =) hehe. naj men 16 mena ja! hm. eller är det för tidigt de me? jag vet inte när jag åka hem på söndag, kan bli när som för jag ska chansflyga hem. kan bli 2 och kan bli 5... ha så dökul ikväll och hälsa alla! rose o nadia! puss

2007-11-23 @ 18:55:26
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sabbe

Saraaaaaaaaa!! ja ska bo kvar på blodis:D:D:D:D:D wiiiiiee.. ska få ta över hyreskontraktet på lägenheten i januari!! hoppas ni hade skoj igår:) saknaaaaaar!! massa krams

2007-11-24 @ 09:49:01
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0