Linköping

Var och hälsade på Sabine i Linköping den här helgen. Kom fram vid 21-tiden så i fredags tog vi det lugnt och laddade upp inför lördagens inflyttningsfest! Halva lördagen gick vi på stan och shoppade loss... det blev en vit varm kofta, en snygg klänning, en vit t-shirt, en ny mascara, födelsedagspresent och inflyttningspresent, en partytopp och en mössa.

image178

Sen blev det lunch och kinabuffé med Sollentunagrannen som pluggar i Linköping, och som roligt nog känner några av Sabines gotlandskompisar :)

image179



Jag och Sabbe gör oss i ordning för partay!





Fest hos Adam på kvällen som hade en väldigt fin lägenhet! Trevligt folk, god dricka och pizza! Sabines rum var väldigt mysigt det med, precis så där lagom stort :)

Kommentarer
Postat av: cat

åhhh du verkar ju haft hur kul som helst hos sabbe! gud va bra! o festen verkade suverän med =) sabbe berättade lite om den igår, hehe. lät som att festen spåra ur som vanligt! grym!
Vi måste ses i helgen, kommer du till sthlm typ lörd el sön? Jag vet inet när jag åker hem söndag, kanske rätt tidigt. får se. ska nämligen troligen chansa med flyg hem! =) soft. see ya puss! iag ska jag va på ett liten apotek ute på lande =)

2007-11-21 @ 08:09:00
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0