Fikatajm

Uppe med tuppen trots att det blev en hård kväll igår, mycket bra gjort av mig! Tog tåget hem och cyklade till Stinsen för att hämta Lindas kofta som jag råkade glömma på nattbussen på min födelsedag. Nu äntligen så har jag den igen! Sen åkte jag in till stan, Skanstull närmare bestämt, där jag träffade Cattis över en fika. Det var supertrevligt och verkligen skitkul att få se dig igen, du e grym :) En caffé latte och en bit kolatårta = 72:- .... det e fan inte klokt! :) Vi fick i alla fall gratis påfyllning av latten för att Cat känner en som jobbar där, halleluja!

image199image200

Lägg märke till att det är samma "bit" på båda korten, man är ju så smart och kommer på att ta kort när allt redan är uppätet!

image201
Cat är så lik min mormor när hon gör så där med ögonen, det är läskigt!

Kommentarer
Postat av: CAT

hahah ja verkligen lik! kan inte du lägga upp ett kort på din mormor på bloggen så får jag se om vi är sådär lika =) Det var jättekul att träffa dig med! wii. nu är jag hemma igen iaf, åkte flyg hem halv 2. de va nivce o flyge! igår drack ram och jag varsin vinare så jag är lite småbakis idag. huvudvärk...skönt. puss

2007-11-25 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0