Åka eller inte åka? VI åker!

Så äntligen så fick jag mitt "nya" körkort i måndags! :) Tog mig nästan ett halvår att skaffa nytt....
Ikväll ska jag och Karin ta en tripp till Uppsala för att hämta lite kläder till mig som jag saknar. Sen kommer det bli en riktig tv-kväll också! Först Bonde söker fru kl 20 och sen är det tydligen Grey's Anatomy i dubbelavsnitt som Karin verkligen vill se. Själv är jag inget större fan av den serien.

Igår så åkte Jojjo till Thailand och jag är inte LITE avundsjuk på henne och hennes klasskompisar! Usch vad det är grått och trist här hemma... men tack för lånet av alla kläder innan du åkte, för vad ska du med vinterkläder till? :)

Nu sitter jag alltså här och väntar på att Karin ska komma brummande med den röda bilen eftersom mina päron totalvägrar att låna ut den blå bilen med motiveringen att det är för halt..... morr.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sara, har du bokat resa? Jag e nyfiken! :D

2007-11-14 @ 19:06:10
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: cat

tja! jag vet inte heller hur stor likheten är mellan ram och jose men ja msåte säga att det är liiite
likt på vissa ställen =) Åh nej missade du boston tea party!!?!?? fy! nej men det va bra faktiskt. men förra va bättre =) mackan va grym då! va gera du ihelgen?? puss!

2007-11-17 @ 15:24:12
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sofia

Heeeej sweetie! Hoppas att helgen har varit bra? Nu har jag äntligen skärpt mig och kollar in din blogg (seg som jag är med allt). Har fixat en egen också. Puss på dig!

2007-11-18 @ 12:51:40
URL: http://finafias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0