Mekanisk tjur

Igår var det SpringbreakBJ och jag var där med mina goa o glada vänner :) Men innan det var jag ju faktiskt på födelsedags-förfest hos L som bor 3 trappor under mig! Jättegod tårta måste jag säga...
De hade iaf en sån där mekanisk tjur på BJ så jag var ju tvungen att testa, 2 ggr dessutom... jag var grym. NOT! Men kul var det iaf! Vill ha lite bilder från dig sen Sara så jag kan sätta upp dem här på bloggen!

Idag har jag varit nere på stan o gjort lite ärenden, blev lite kläder dessutom och hur det gick till har jag ingen aning om! Jag skulle ju inte handla nå mer den här månaden... jaja!

1) Listerine + tuggummin
2) Pärm + anteckningsblock från Akademibokhandeln
2) Ljusblå t-shirt från Indiska
3) Ljuslila tröja från Indiska
4) Vit trekvartsärmad kofta från Indiska
5) Klänning på MQ

Idag skulle jag ha pluggat men jag har så himla dålig disciplin just nu, och det vill jag verkligen inte ha! Om det är nån tenta som är hur viktig som helst att klara så är det ju den här! Skulle vilja spola tillbaka tiden lite nu... men det går ju inte. Får hoppas att jag sitter vid mitt skrivbord hela dagen imorgon och inte kommer med några dumma undanflykter till att inte plugga egenvård! Imorgon kommer Nadia hem också och det ska bli kul o höra hur hon har haft det i Holland! O titta på alla fina grejer hon har köpt!

O tack för hjälpen Jojjo, visste inte att min blogg såg störd ut på vissa datorisar :) Hoppas det är lite lättare att läsa inläggen nu!

Kommentarer
Postat av: Gab

Himla snajsig blogg du har måste jag säga! ;) Å BJ-kvällen va gryyyym! du va så himla het på tjuren! hähää!:P Va sägs om bryggan på tisdag?! :) Puss å kraaaaaaaaam!

2007-05-20 @ 16:06:27
Postat av: cat

Kul att du hade kul på den mekaniska HÄSTEN!! Hallå, plugga MER för fan! Ps. jag har inte pluggat ett SKIT i helgen...suck. puss

2007-05-20 @ 19:00:07
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0