Intensiven

Ja jag var på intensiven idag... det var jättejobbigt och jag trodde att jag skulle ! Hur mycket människor som helst! Det var trångt och jag ville inget hellre än att det skulle vara över... Mina ben värkte och jag var verkligen tvungen att anstränga mig för att orka med... Men jag tänker nog dra till intensiven om nån dag igen, för träning är livet :) hahaha.....

Idag åkte N till Sollis för hon ska till Holland imorgon tillsammans med Terés. Så nu e jag ensam ett par dagar... undrar just vad jag ska hitta på då! Imorgon ska iaf Jag, Cat och förhoppningsvis Gabbiefödelsedagsfest!

Vi fick reda på var vi ska ha vår praktik idag också! Jag ska vara på Apoteket Runan i Vallentuna! Tar 42 minuter från både Sollentuna och Stockholm! Det är ju inte så farligt trots allt... Jag ville ha Kista, men man kan ju inte få allt... Har ju alltid otur i lottning också! Fick mitt 19:e val... medan de flesta andra man pratat med fick runt sitt 10:e, suck!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Synd att du inte hade mer tur med lotten, men superkul att du bloggar så man kan hålla koll på dig när du hamnar längre bort. Ha det bra!

2007-05-16 @ 21:26:59
URL: http://www.kennethjohnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0