Gotland is the shit

Jippi! Jag ska jobba 3 veckor på Gotland i juli! På Apotek såklart! Det ska bli så jäkla skoj eftersom Cattis, Sabine och Gabbie också kommer att jobba där då :) Betald semester i princip. Koppla av det får jag göra i slutet av augusti för då är jag helledig! Sen blir det ett tokroligt år till i Uppsala.

Eftersom jag kommer vara i Sollentuna i helgen så kan jag berätta för er redan nu vad jag har planerat att göra, för det lär ju inte bli nåt bloggande där: Imorgon ska jag på kontorsfest med J och S, och det är tydligen hattema.

Vad ska jag ha för hatt?? Kom med förslag snälla!

Sen är det dags o jobba på lördag. Det var ju en månad sen jag jobbade nu bara för jag råkade klanta mig förra gången. Skärpning! På kvällen har jag en date med H och kanske K om någon har fått tag på henne!? Ta igen en tids galenskaper + film... varför hinner man inte med o träffa alla sina vänner? Hur upptagen får man vara! Det är ju så man spyr...

På söndagen har jag inget planerat direkt. Men om man hinner träffa L efter hon har slutat jobba skulle ju det vara trevligt... annars får det bli nästa helg som sagt!

Sen nästa vecka blir det väl att ta tag i studierna. Man måste ju ha 70% för godkänt på den här tentan så man får inte vara alltför lat. Det är ju trots allt snart sommarlov och då har man all tid i världen o vila huvudet!

Kommentarer
Postat av: Cat

VI SKA HA SÅ JÄLA SKOJ!!! We are gonna be the best ever on the apotek ROS! =) Puss. O vi ska ha så skoj med sabb o gabb me, wiiiiiiiiiiiiiiiiii

2007-05-25 @ 16:14:26
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Tesan

Fullt upp! =)
Va roligt att ni alla ska jobba på gotland, ni kommer att ha skitkul.

2007-05-25 @ 23:47:15
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Sabbe

Heeeeeey lillstrumpan!! fy farao va bra diu e!! vi kommer ha apkalas på öjn!! R4 rules:P hehe.. hoppas diu haft en bra helg:) pussssss

2007-05-27 @ 20:11:58
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0