Choklad e livet

Hela dagen har varit väldigt lugn! Läst lite i SRÅ (symptom, råd och åtgärd) och sen hann jag med o handla och träna också! SM75... alltså 15 minuter längre än ett vanligt styrka medel. Så då tyckte jag att jag kunde unna mig lite choklad. Det är helt enkelt alldeles, alldeles för gott... för vips så var hela chokladkakan borta!

Nu har jag fått bilderna från Karins och mins roliga IDOL-dag!





Idag pratade jag med S i telefonen också! Enligt henne så hade jag ringt henne i onsdags. Har jag inget som helst minne av! Tydligen hade hon berättat att hon skulle till Grönan och jag hade fått följa med om jag ville... om jag hade kommit ihåg samtalet dvs! Och vad jag tydligen hade babblat om behöver vi inte ta upp här :)

Imorgon är det redovisning & Temadag. Vi ska få lära oss om Homeopati, som verkar helt sjukt, ärligt! Men så länge det blir gratis ostfralla så är jag där :)

Kommentarer
Postat av: Cat

Yepp, choklad är fett gott, du har helt fucking rätt :) Kul dag idag va, vi drog, Gab och jag. Muahahahahahhahahahahahahahahahahahaahhaha!!!

2007-05-21 @ 19:08:28
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: mia

sara! homeopati är sjukt. jag har blivit utsatt för ett "medel" av en mystisk man bakom sammetsskynken med trevlig buddhamusik i bakgrunden. fråga mig inte vad som hände men sedan grät jag hela kvällen, helt omotiverat. hu.

2007-05-21 @ 20:44:40
URL: http://mips.blogg.se
Postat av: emily

men kan man göra på någon vänster så man ser bilderna större? hur gick det för karin?
när ska vi slå klackarna i taket i uppsala, franz?

2007-05-21 @ 21:53:43
URL: http://korvmacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0