Vingåker

I lördags firade vi Sofia som fyller år på måndag. Förfesten var hemma hos henne såklart och en hel del bål och vin blev det! Sedan bar det vidare till Sturecompagniet. Skönt o få hitta på något skoj eftersom jag jobbade hela dagen, blaj. Har inte fått nå bilder från i lördags så ni får nöja med de här två som jag tog från facebook :)


Alltid så typiskt att det är så kul när man är ute så man måste stanna kvar till tidigt på morgonen när man ska upp kl 09.00 dagen efter... men jag tog mig upp iaf! Jag var på outleten i Vingåker och shoppade loss med Peter och Rickard. Rickard fick guldmedalj för det var han som handlade för mest, och jag handlade faktiskt för minst! =)
Hela 2400:-... gahh! Men jag fick med mig en skinnjacka, ett par svarta jeans och en tröja. Trevligt var det iaf och jag kan rekommendera folk att åka dit om de vill shoppa lite, synd bara att det tar ca 2,5h med bil! Men jag sov i princip hela resan så jag klarade mig!

image59
Jag med min fina nya jacka

Lite jacktestning... o kul att ni tar kort på en när man sover :)

Kommentarer
Postat av: Peter

åh vad tjusig jag är i min jacka, synd bara att den var lite för kort annars hade jag slagit till! :/

2007-06-17 @ 23:10:20
Postat av: cat

Fasen vilken nice jacka =) den var grymt snygg, bra val där!! Snart ska jag till jobbe...kul...jo men de är lite kul faktiskt, ska inte klaga!! puss hej!

2007-06-19 @ 07:59:53
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Linnea

Lång väg för att fynda men den är snygg! Är ju kul med bilresor men jag kan tänka mig att du inte var alltför pigg... Har några bilder som jag ska skicka dig. Kul bilder tom! Puss kram nu hittar jag hit igen :-)

2007-06-20 @ 00:00:21
Postat av: Richey

Suck!! Skulle ha köpt läderjackan ;)

2007-06-21 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0