Släktträff

Årliga släkträffen i Hagaparken var nu i söndags! Trevligt o träffa lite kusiner o fastrar och släktingar på annat håll :) Jag, min bror och hans sambo som hade festat till kl 05.00 natten innan var lite sådär halvpigga! Men vad gör man inte! Trevligt väder var det ju också! Ordnade lite avokadomackor på morgonen och sen blev vi bjudna på rabarberpaj av lilla Maragreta, som e pappas moster! Väldigt god var den!



Sen hann jag med en snabbdejt med Helena också! Alltid lika trevligt att se dig :) Love u baby!

image46

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Heeey gummsan!! Myspys me släktträff i parken:) skooooj.. snart kommer diu ti öööjn juuuh!!:) hela gänget samlat liksom:) wiiieeee!!! pussituss

2007-06-15 @ 00:03:18
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: cat

Tja!! Jag ringde dig igår men du svara tamefan inte! Du...när jag tänker efter....pratade jag med dig igår???? Jag har för mig att du sa ngt med 4...att du jobba ti 4 o sen ringde du int upp.. aj jag vettifan, jag kanske drömde =) Hade du skoj igår?? vi hade skoj men roligare blir det när mer R4 folk komma =) woho! Du, din blogg ser sådär sne ut...iaf på min data.. puss kanske ringa idag! hej!

2007-06-17 @ 10:02:14
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0