Sego

Idag slutade jag 17 och så visste jag att jag skulle träffa Helena och Karin kl 19... men jag tänkte att jag kan ju strutta runt lite i Stinsen o kika en snabbis innan jag drar hem! Jag verkar inte ha någon tidsuppfattning alls eftersom jag fortfarande är kvar när kl är tio i sju!! Cyklade iaf hem i racerfart och gjorde en matlåda och åt middag hos Karin :)
Men jag köpte nåt linne o lite annat krimskrams som man lyckades hitta längst ner i reakorgen.

Saknar mina R4-brudar... men snart ser jag några av er iaf! Tiden går rätt snabbt ändå! :) Hoppas alla har det bra iaf.. ni är så himla dåliga på o läsa bloggar o lämna kommentarer! Inte lätt o ha sommarlov inte :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Ja, men visst är jag duktig som äntligen tagit tag i körkortet?! Hihi. =)

2007-06-20 @ 23:51:42
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Cat

Miss you too...jag är fan bäst på o lämna kommentarer!! Det jag måset bli bättre på nu är o BLOGGA...men johanna kom igår och hon ska stanna ett x antal dar o då blir de ju i nte att man bloggar så mkt...åhh..men jag ska bättra mig! puss!

2007-06-21 @ 08:46:42
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Jojjon

Puss på dig! Vi hörs ikväll om midosmmar!! =) efterfest är rätt schysst det är vi ju bäst på...jobba hårt!

2007-06-21 @ 11:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0