Normal kväll

En helt vanlig utekväll med brudarna i R4. Förfesten var hos Rose och hon hade till och med bakat en chokladkaka... men hon glömde hälla i mjölet! Härligt tjejen! Tur att du rätta till det! Sen blev det stressigt på slutet så man var tvungen o panikdricka upp en halv vinflaska för att slippa stå tusen år i kö till Stocken. Ändå så fick vi stå i kö i över en timme! Som tur var hade vi underhållande grannar och en bag-in-box med rosévin så att stå i kö var ju kalaskul. Mycket folk var det iaf, och trevligt folk! Det shottades tequila efter tequila och det märktes! Vi dansade på bord och soffor, kröp omkring på golvet tills vi blev utslängda, haha... Som tur var bara till uteserveringen och så fick vi rådet att inte gå in på en timme och hålla oss borta från baren. Ni kan ju gissa vad vi gjorde istället :)
Märker sedan att min väska är borta IGEN och jag kan inte fatta hur det gick till! Som tur var så hade jag mobilen i handen så den fick jag ju behålla. Eftersom jag har vanan inne så fixade jag så kortet blev spärrat iaf. I min väska låg Cats och min garderobsbiljett så vi fick försöka leta efter våra saker i garderoben. Vi hittade den, trodde vi men det var nån annans väska... hon har en sån där väska som alla har så det är inte så lätt. Då fick vi våran andra utskällning för kvällen då Cat inte kunde hålla fingrarna borta från dricksskålen! Men festen fortsatte utan några sura miner... sörja över min väska sköt jag upp tills idag. Det var en så sjukt kul kväll igår men jag vet inte riktigt vart alla tog vägen. När jag skulle hem sen så kom jag på att min cykel- och hemmanyckel var i väskan, ORKA!

Ringde Cat imorse och tydligen så hade Lina lagt ner min väska i sin väska och sedan glömt bort det! haha... SÅ jäkla skönt att min väska är hemma hos mig igen! Kul bara att kortet är spärrat....

Kommentarer
Postat av: Gaaaab

Shit vilken kväll brudar!! Ni e gaaalna! ;)Så hiimla kul vi ska ha å gotland i sommar!! KALAAAS :) Hare bäst gumman!! Puss å kraaam!

2007-06-08 @ 13:48:37
Postat av: Sabbe

Men diu bruden!! Dansat på soffor o blidde utslängda?? hehe.. ha ja missat nåe här lr?? lr va fan va ja hän då?? humm.. de händer så mkt skumt nä R4 e i farten:P men skoj va de! ida ha ja o mammsen vart o käkat grekiskt o vart o besökt Gamla Uppis:) de va naaaajs! men ta hand um diih gumman! ses snart o hörs mer snart:) hoppas ni har de kalas på 25-årsfesten ik!! pusss

2007-06-09 @ 23:31:49
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: cat

aj huuuuuuuuuu vicken kväll!! =) de va ju supernice! ja måste blogga lite nu snart el senare ikväll. har inte hunnit riktigt! men miss you all!! ahhhhhhhh hur ska man klara sig utan alla R4 tjejer? puss!

2007-06-10 @ 16:08:58
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: CAT

Tjipp!! Var födelsedagspartajet skoj igår??? =) Jag hoppas det! Stod du ute i egenvården igår??? Seriöst...hur många frågor ställde du?? HAHA! Vi får pratas vid mer senare idag, puss puss och kraaaam!!

2007-06-12 @ 09:35:48
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0