Monday it is

Första dagen på jobbet igår, ska jobba från den 11:e juni till den 12:e augusti totalt... lovely lovely. Visste inte riktigt om jag skulle få ge egenvårdsråd eller inte för jag hade inte pratat med chefen på ett tag, men det fick jag :) Så nu står jag där på Apoteket och säger ditten o datten och förhoppningsvis säger jag rätt! Inte lätt alla gången...
Jag har iaf bokat bille till Gotland nu så alla ni där nere vet! kommer komma fram mitt i natten och jag hoppas nån e pigg på o komma o hämta... fanns tyvärr inga andra biljetter :(

Sen var det födelsedagskalas hos Karin som fyllde år! Hon bjöd på mummsig pastasallad och jättegod jordgubbstårta! Hon fick en massa fina presenter som jag hoppas hon blev glad över.


Linda fick en egen tårta utan banan i

Karin med sin nya picknickkorg

Såpbubblor är livet!

Kommentarer
Postat av: cat

Hej! såg ut som ett trevligt kalas det dära =) Du får hälsa grattis från mig till Karin!! LOVA! Håller med, det är INTE alltid lätt att ge råd...herregud. Men tanterna du och jag jobbar med är jättesnälla så det är lugnt att man frågar 40 saker =) Gud vad du har bloggat, niiiice! I like that! Klart att jag kan ställa upp och hämta dig från båten, herregud, du kan väl inte GÅ!! Eller om du vill så =) Puss o kram hejpå dig!

2007-06-13 @ 19:37:55
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Tesan

Mmmmmmmmmmmm, tårta!!!

2007-06-13 @ 20:38:54
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0