Kan de skärpa sig eller... frisörerna!

Ok idag smäller det! Jag ska snart iväg till frisören för o klippa mig! Man kan ju alltid hoppas på det bästa... Jag hatar ju egentligen o klippa mig, och det skyller jag på alla otrevliga frisörer! Kan de inte säga nå snällt nån gång ibland :) Jag går ju till frisören när mitt hår är risigt, inte för att visa dem hur snyggt det är! De behöver inte säga att mitt hår är slitet 1000 ggr, jag vet redan det... Inte heller att jag borde färga/tona håret, det gör jag ju efter jag har klippt mig! Dumt att färga det hår som ändå ska bort! Jag vet att det var längesen jag klippte mig sist (När var det egentligen?), men jag vill ju inte tillbaka till frisörsalongen...
Den här frisören jag ska gå till idag har jag blivit rekommenderad så jag hoppas att de ska va snälla mot mig! Annars har jag ju Sabbe med mig som ska fungera som stöd... då jag lider av frisörskräck! :)

Längtar så till torsdag då tentan är gjord! 2 dagar kvar och det är nu panikpluggandet börjar... gahh! Men helt infolös är jag inte, man kan nog mer än vad man tror! Bara gränsdragningsfrågorna som ger mig kalla kårar!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Gomorrn sunshine!! Jepp.. så ska de klippas hår:P o ja ska va me o se till att de blir ordentligt gjort;) hehe.. de e bra att diu int tänker hoppa på miih.. de gillar vi, för vem vill gå på artrox egentligen?? int innan 30 iallafall:P
yeeeeaahh... 2 days!! sen e de terminens största fest!! ALLA älskar väl sommarlovsfester, men de känns som vi skippar grillningen o fokuserar på de viktigaste!!;) hähä.. naj, niu ska ja greja miih lit.. för snart måste ja bajka ner på stan så ja int kommer försent ti miiin superhejta dejt nere på Storatorget;) pussituss

2007-06-05 @ 09:00:58
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Cat

Det enda jag undrar babe är: HUR BLEV HÅRET??? =) Hoppas att hon var snäll och att du blev nöjd =) Yeah! Hoppas att sabbe och du handlat sprit med?? Det glömde ni väl inte? Har suttit ute med rose nu i 2 h, mmm nice! Men lycka till me plugget.Här är det lite panik...som vanligt. Hur mkt tar ni från boken? Går ni mest på kompendier?? Puss puss

2007-06-05 @ 15:40:52
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Cat

SARA!!! I know..hur ska det här gå asså? Man vet som sagt inte om det sitter som det ska. PANIK! Jag har inte dömkt panik men jag är VERKLIGEN inte säker alltså, det beror sig verkligen på vad de kommmer för frågor..om de kommer de man kan liksom. Jag tycker du bara ska kolla igenom alla i SRÅ uppifrån och ner och säga frågorna till dig själv o säga LM till "sjukdomen". Det tror jag är bra, jag gör det nu =) Längtar tills imrgn, då är vi fria som små fåglar =) Puss puss honey

2007-06-06 @ 16:28:26
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Cat

Haha jag skicka visst inlägget till mig själv först, smart i know!

2007-06-06 @ 16:29:04
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0