Jag är grym på att utnyttja mitt veckokort!

I torsdags var jag i Uppsala en snabbis tillsammans med Karin efter jobbet. Jag ville hämta lite smågrejer... mixerstaven, mina solbrillor ( som jag inte kan hitta! :( ) och lite pappersgrejs. Vi hade bränt en midsommarcd som vi lyssnade på hela vägen upp! Men när vi kom fram kunde den inte spelas i min cd-spelare av nån konstig anledning! Men vi poppade lite popcorn och testade kläder och försökte komma fram till vad vi skulle ha på oss på midsommar. I bilen på väg hem sen så blev vi så himla sugna på att gå ut.. så det gjorde vi :) Bättre sent än aldrig som man säger! Vi hamnade på ett reggaeställe!
Har ju jobbat nästan varje dag sen jag slutade skolan så det var verkligen helt UNDERBART att vara ledig hela midsommarhelgen! Men imorgon börjar det igen... fast om en vecka så byter jag arbetsplats..typ! Då är det dags o dra till Gotland!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Hej mitt lilla hjärtefjun;) va händer på fastalandet?? diu få juh int jobba ihjäl diih! för snart ska diu ti gotland.. wiiieeee!! ska bli skoj o se diih igen!! snart en måand sen juuuuh!!! sjukt lång tid! ja e dåli på att höra av miih.. men vi få bli bättre på de nä diu strandat öjn:) ta hand um diih gumms.. hoppas diu hittat dina brills! pussspusss

2007-06-28 @ 20:30:54
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0