Glassigt

När man har jobbat en hel dag så får man strunta i att man är slut både i huvudet och i fötterna, för det är ju faktiskt sommarlov! Sen jag köpte mitt veckokort så jag har försökt att utnyttja det så mkt som möjligt den här veckan! Varför kan inte SL ha mänskliga priser? Varför ska allt kosta 1000? Vad är det för fel på dem? Ärligt talat...
Jaja... Jag fick iaf besök av Karin på min fikarast och vi bestämde oss för att dra in till stan o hitta på nåt skoj! Vi hamnade iaf på skeppsbar där det blev några öl, lite memory och byggande med nötskal :) Om jag får lite bilder av Karin sen så ska ni få se vilka kreationer vi gjorde! Vi blev superglassugna så vi gick till donken och köpte mjukglass o mcflurry med cornetto chokladsmak, megamumsigt! Så då gick vi en promenad tillsammans med våra glassar och spanade in skyltfönster till schyssta butiker man kan titta i nån gång i livet!

Så var det ju det där med midsommar också... vad ska vi hitta på egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0