25-årsfest/Examensfest

Grattis till min brorsa som hade 25-årsfest/Examensfest nu i lördags! Det var väldigt lajbans. Grillfest med massa trevligt folk och roliga lekar. Fick endast 4 av 12 rätt på tipsrundan som var frågor som handlade om Matte (brorsan!) haha...

image41

Min bror och hans sambo är snygga när de gör tårtor ;)

image42

Mycket trevligt middagsfolk som sagt....

image43

.... och fri bar :)

image44

Någon grilla njure, det både luktar o smakar pissoar.... yuck!

image45

Glada människor!

Vi får se till o ha en så underbart grym fest sen i augusti Rose o Cat! Det kommer att bli så himla kul! Så alla får vara lediga första helgen in i September för då är alla bjudna på födelsedagskalas... 22 + 23 + 24 = 69-årskalas!!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Heeey gumman! sorry att ja vart så off asså... int meningen att dissa diih!! vart bara så trött på allt de sista dagarna!! nytt jobb e int min grej!! hatar verkligen att va vilsen på nytt jobb o de e verkligen de ja vart!! blaaaj! Men de ser ut som diu haft en bra helg iallafall:) vi får ta o höras nån da, vill juh veta hur de går för diih me!! saknar diih!! pusssss

2007-06-12 @ 21:45:52
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: cat

Heeeeeeeyyyyyyyyyy...whats wrong with you?? you looking..blalblablalbl. gud vad jag sjunger bra! iaf, det såg ut att va ett lajbans kalas! kul, nu har jag sett hur din brorsa ser ut med! på tiden asså, nu är det bara din mamms kvar som jag inte sett! vi får höras snart o snacka lite blaj! miss you my friend! o du, klart att VI ska ha en stor fest i september! no worries=) HEHEHEH. pussisar och krrrrraaaaaaaaaaaaam.

2007-06-13 @ 19:42:29
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0