"Sommarlov" e livet

Jag tyckte att jag gjorde 1000 saker på Gotland och jag trodde att när jag kom hem skulle jag inte ha så mycket att göra.. men sen jag kom hem har jag hunnit med en hel del! I söndags så packade jag upp min resväska och grillade med familjen för att sedan spela kubb och frisbeespel med lite sollentunabor. Hunnit med och träna har jag gjort också, 2ggr... ikväll var det friskis&svettis i Edsbergsparken, nära och bra! Igår var det myspyskväll med Edsviksbrudarna med rabarberpaj och glass! I love it!
Till helgen har jag hört rykten om att det blir drinkkväll och utgång på fredagen och femkamp på grönan på lördagen! Har aldrig gjort femkampen så jag är så himla taggad!!

Jag har ju börjat jobba i Stinsen igen också. Bjöd personalen på nyplockade körsbär från vår trädgård, mums :) Kan man ha en bättre anställd? nope...

Kommentarer
Postat av: cat

nej en bättre anställd kan man nog inte ha, hahah! =) Jag har också mkt och göra..itne varit hemma nu på flera kvällar, men men det är ju lov och man måste ju hänga med i svängarna! sitta hemma o glo måste man dock göra ibland för o varva ner =) ram o jag åker till prag den 7 aug förresten=) kul va!?!?! pöss o skriv tillbaks hihih

2007-07-26 @ 12:26:08
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

jo hade precis en kund... hu...hon hade konstiga djur i håret, gröna typ med vingar. o hon hade fått massa bett på halsen...hm..kan inte va löss för de ser itne ut så...men loppor kansek?? usch va hemskt. gunnel
o jag fick se dem o de kryllade... stackars flicka..hu. Har du haft nå roliga kunder? =) Vi blir borta i 5 dar =) så det är inte jättelänge men vi hinner inge mer. men de blir nice! Nu ska jag snart mäta blodtryck!! Fan va skoj!! Pussar

2007-07-26 @ 16:02:48
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: cat

skickade till dig mig själv. smart...

2007-07-26 @ 16:05:19
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: emily

det blir solna:D
iofs bara tom maj, men ändå.. då får du komma och hälsa på mig. finns dock risk för att man inte kan snurra runt då lägenheten är myuchas liten

2007-07-26 @ 23:28:21
URL: http://korvmacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0