Jag gjorde det!

Trodde aldrig att jag skulle gå till frisören själv! Men det gjorde jag idag :) Kan inte minnas att jag gjort det någon gång i hela mitt liv...sjukt! Har alltid haft lite av en "frisörfobi". Jag ville verkligen klippa mig och ingen hade tid att följa med nu under denna hemskt stressande pluggperiod så jag blev tvungen att ta mig i kragen och gå dit själv! Jag gick tillbaka till samma ställe som sist och hon är verkligen grym på att klippa, och snäll är hon ju också :) Hon kom ihåg mig sen sist och jag fick beröm för min tröja! Till och med håret tyckte hon om, hon tyckte det var väldigt glansigt och fint... tacka vet jag silikondroppar! Sen var det inte alls länge sen jag tonade håret och det är ju nästan som en hårkur och håret blir ju superlent efter att man använt schampot som följer med!



Svårt att fånga frisyren på bild, tycker att håret känns längre i verkligheten... för jag klippte inte så mkt på längden! Resten av dagen hade jag iaf tänkt plugga så att man slipper ha panikkänsla över att man inte gör något nu när det snart är tenta! Sen ikväll får vi se... hörde rykten om att det var håll-i-gång i Rose korridor ;)

Kommentarer
Postat av: cykel-lånar´n-i-gänget

nice franzan.

2007-09-21 @ 15:35:23
Postat av: Sabbe

Faaaaan va fin diu eeeee gumman!! de blidde juh supernajsigt!!! :) miiiih lajk

2007-09-21 @ 17:10:26
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Nadia

Superfint!! :D Trevlig helg gumman!

2007-09-21 @ 17:59:27
Postat av: Tesan

Men hey vad het du är! :D

2007-09-21 @ 18:18:29
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: cattisrose

VAFAN, DET VAR MKT BÄTTRE INNAN.........................................NOT! heheheheheh. Det blev skitsnyggt!! =) Mycket bra gjort! HOppas att du är nöjd och trivs! take care och plugga på! puss o kram!

2007-09-21 @ 19:39:15
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Ida

Ida ger fem I´n av fem möjliga! Superfint! :) Vill också klippa mig. Nu!
I I I I I

2007-09-24 @ 21:54:22
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0